Heeej :D

Heej alli hoppa :D
VAd har ni gjort idag då??
Idag har iallfall tättat transporten med min bror och hans kompis :)<3
Så nu är de supper fin :D
Sen så gick vi in och bytte om för vi skulle åka och handla lite ;D<3
Jag skulle också ta med mig min dator till siba för att kolla om devar något fel på ladaren eller dator?!
Ni vet att min rosa dator går inte och lad så !
Så vi åkte in och kolla,då var de datorn som de var något konstit med :D
Sen kom vi hem och gick ut och lekte tage och sen så stängte jag in Linus och hans kompis :)
Jag han inte och rida dag för när jag kom hem så var klockan typ 5 och så lekte vi en stun och sen märkte jag att mammi hade inte mockat så då gjorde jag de och sen var de kvällen :D
Ush imorgon börjar skolan ingen :/<3

Lite kul är de att träffa vänner och sån men :D

haha cool hund jag har då?!? <3
Balo Balo I ♥ YOU <3

Puss&Kram Moa <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyryttarenmoa

Hej, roligt att du kika in! Mitt namn är Moa och jag är en tuff tjej på 10 vintrar. Jag har fyra egna ponnysar och en ponny på tillridning. Dom heter; Rasken, Jojo, Calle, Hilma och Corre. Hoppas ni stannar här på min blogg, lämna gärna en kommentar ;) xoxo Moa

RSS 2.0