DAGEN ;D :)

Heej :)
Nu sitter jag frmför datorn i soffan har precis kommit in från stallet :D
Red 3 ponnysar!
Först Corre gick supper tyckte jag iaf,jag hade inte ridit henne så mycket men hon var lung <3
Sen så gick jag in och åt lite mat villa och gick ut och red Jojo :)
Hon tränade jag balansen på-Hoppa utan hennder,aså när hon hoppade så tog jag ut handerna :D<3
Gick också bra!
Sen så väntade jag på Lisa min kompis men hon kunde inte komma ;8
Så då red jag Calle istället!
Han var så under bar aså,Han är en D-ponny..
Hoppade 2 hinder efter som han hoppade igår:)
Sen var jag så trött så jag årka inte rida Rasken X(
Aja han får gå lte mer imorgon!
Ska pröva nytt bett-Gummi bett :D


(Oj vad tjock jag så ut)jag och calle :D

Jag och corre :D

Puss&kram Moa <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyryttarenmoa

Hej, roligt att du kika in! Mitt namn är Moa och jag är en tuff tjej på 10 vintrar. Jag har fyra egna ponnysar och en ponny på tillridning. Dom heter; Rasken, Jojo, Calle, Hilma och Corre. Hoppas ni stannar här på min blogg, lämna gärna en kommentar ;) xoxo Moa

RSS 2.0