Tjo!! <3

Hejj alla vänner och blogg läsare!!
Hoppas ni har hafft en bra dag o.s.v!!
Nu sitter jag och lyssnar på musik!!!
Idag har jag inte gjort så mycket sovit nästa hallva dagen ;D obbs <3
Sen på kvälle kom Lisa Sörqvist!
Så då gick jag också ut så red vi Calle och Corre <333
Vi skulle igenkilgen gått ner till vattnet och ridit där men han som äger straden är rätt sur och låter oss inte rida där X(
Aja så vi vände hem och så gick vi in i skogen och klättra lite där osv!
Sen gick vi in i min hage och red lite där,vi har en ganska stor vatten pöl där man kan rida i så de gjorde vi!!!
Sen gick vi in i paddocken och tog lite galopp där !
Och så räjsa vi med dom och Corre vann fatiskt :o <3
Min lilla sjärna vann!
Jag kan bara rida Corre nu för Rasken har en tapp sko och Jojo har ont i fötterna :(( <3
Jag kan inte ger er ny bilder för jag bloggar från min brosas dattor för min dattor kan inte ladas så :((( <3

Hihi :D <3

Puss&Kram Moa :) <333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyryttarenmoa

Hej, roligt att du kika in! Mitt namn är Moa och jag är en tuff tjej på 10 vintrar. Jag har fyra egna ponnysar och en ponny på tillridning. Dom heter; Rasken, Jojo, Calle, Hilma och Corre. Hoppas ni stannar här på min blogg, lämna gärna en kommentar ;) xoxo Moa

RSS 2.0