Nina träninge med Rasken :D

Nu sitter jag framför tv ovh tittar lite :D
En liten valp har kommpit hitt som vi ska passa tills på lörda !
Hon är så söt :)
Idag tränade jag för Nina Karlsson hade Rasken :D
De gick ganska bra!!
Ramlade av :P
Aja gick bra iallafall!
Vi hoppade 100cm :D
Han var lite pigg som vanligt :D
Fick en ny martingal av min kompis Alva <3
Den är svart med bling bling på :D<3
När jag ramla av så gick de typ så här-Jag Skulle komma på ett reke som låg på 1 meter,de var ur sväng och jag kom jätter bra ,bra tryck  i svängen och allt och så gör den busen ett piss stopp,och jag flyger av och ladar på knäna :o
De gjortde så ONT,eno ondare efeter jag hade ridit utan stig bygladr i en halv timme och rida lätt utan stig byglar ;o
Mmm...
Så jag kommer säkert ha så mycket träningins värk :(
Aja de är bara att bitta i de sura äpplet :D

Jag och Rasken(De är inte träningen)

Här är jag och Rasken och dätta äe 1 merter :D

Här är valppen :D<3
Puss och kram Moa ;* <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyryttarenmoa

Hej, roligt att du kika in! Mitt namn är Moa och jag är en tuff tjej på 10 vintrar. Jag har fyra egna ponnysar och en ponny på tillridning. Dom heter; Rasken, Jojo, Calle, Hilma och Corre. Hoppas ni stannar här på min blogg, lämna gärna en kommentar ;) xoxo Moa

RSS 2.0