Devilon,Fiona och Anna <3

Nu sitter jag i soffan och käkar godis,mums :) <3
Jag och mamma släpte Devilon och Fiona i paddocken!
Vi stälde ut ett hinder så dom fick hoppa ;I
Dom  fick bara hoppa en socker bitt men de gick bra :I
Jag skulle igenkligen hänga på Deva=Devolin men mamma hängde idag för fiona var med!
Ska kanske hänga imorgon,vi vet inte än :) <3
Sen så släppte vi Anna ;)
Hon var värkligen pigg,hon fick också hoppa!
Hon hoppa 60 cm bara!

Har inga blider på söt nosarna,imorgon kan ni få lite blider på dom!
Puss&kram<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ponnyryttarenmoa

Hej, roligt att du kika in! Mitt namn är Moa och jag är en tuff tjej på 10 vintrar. Jag har fyra egna ponnysar och en ponny på tillridning. Dom heter; Rasken, Jojo, Calle, Hilma och Corre. Hoppas ni stannar här på min blogg, lämna gärna en kommentar ;) xoxo Moa

RSS 2.0